Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yön. Başkanlığı
  • Bursa Valiliği
  • Diğer İl Afet ve Acil Durum Müd.

AFAD İl Müdürlükleri

Bursa İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Bursa İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Bursa İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • KURUMSAL
    İl Müdürümüz İl Müdürlüğünün Görevleri Hakkımızda Misyon Ve Vizyon Teşkilat Şeması Kurumsal Kimlik Projelerimiz Kamu Hizmet Standartları AFAD Gönüllüsü Örnek Formlar Barınma ve Çizelgeler KBRN
  • FAALİYETLERİMİZ
    Afet Eğitim Merkezi Eğitimlerimiz Afetlere Hazır Ol Arama Kurtarma Ekip ve Ekipmanlarımız
  • E-KÜTÜPHANE
    Mevzuat Afet Raporları Bursa İlinin Afet-Tehlike Ve Riskleri İl Planları Planlar TAMP-Bursa Sözlükler Afete Hazır Türkiye AFAD Dijital Dönüşüm Son Depremler Afiş ve Broşürler
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Tatbikatlar Basında Bursa AFAD Foto Galeri Video Galeri
  • İLETİŞİM
    İl Müdürlüğü İletişim Bilgi Edinme Facebook Twitter Instagram YouTube
°C
31
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KURUMSAL
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Hakkımızda
    • Misyon Ve Vizyon
    • Teşkilat Şeması
    • Kurumsal Kimlik
    • Projelerimiz
    • Kamu Hizmet Standartları
    • AFAD Gönüllüsü
    • Örnek Formlar
    • Barınma ve Çizelgeler
    • KBRN
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Afet Eğitim Merkezi
    • Eğitimlerimiz
    • Afetlere Hazır Ol
    • Arama Kurtarma Ekip ve Ekipmanlarımız
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Bursa İlinin Afet-Tehlike Ve Riskleri
    • İl Planları
    • Planlar
      • Yönerge 2016
      • Plan Ve Dilekçe Örnekleri
      • Staj Yönergesi
      • Sivil Savunma
      • KBRN
    • TAMP-Bursa
    • Sözlükler
    • Afete Hazır Türkiye
      • Afete Hazırol Video ve Afişleri
      • Afete Hazır Okul
      • Afete Hazır İşyeri
      • Afete Hazır Aile
      • Afet Türleri
        • Doğal Afetler
        • İnsan Kaynaklı Afetler
        • Afete Karşı Alınacak Önlemler
          • Deprem
          • Heyelan
          • Çığ
          • Sel
          • Yangın
    • AFAD Dijital Dönüşüm
    • Son Depremler
    • Afiş ve Broşürler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Tatbikatlar
    • Basında Bursa AFAD
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube
KURUMSAL
  • İl Müdürümüz
  • İl Müdürlüğünün Görevleri
  • Hakkımızda
  • Misyon Ve Vizyon
  • Teşkilat Şeması
  • Kurumsal Kimlik
  • Projelerimiz
  • Kamu Hizmet Standartları
  • AFAD Gönüllüsü
  • Örnek Formlar
  • Barınma ve Çizelgeler
  • KBRN

Kamu Hizmet Standartları

 

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO.

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

 

1

Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvuruların Cevaplandırılması İşleri

1- Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresi

2- Başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin ünvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasının bulunduğu dilekçe

 

1 GÜN

 

 

2

 

 

Bilgi Edinme Talebi

1- Elektronik ortamda başvuru olursa;

* T.C. kimlik numarası, e-posta adresi, ikamet, işyeri adresi, cevabı nasıl istediği (yazılı-elektronik)

2- Dilekçe ile başvuruyor ise;

* Mutlaka imzalı dilekçe

* Avukat vasıtası ile müracaat edilmesi durumunda mutlaka vekaletname

3- Başvuru sahibi tüzel kişi ise;

* Tüzel kişinin ünvan ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçe

 

 

15 GÜN

( Bilgi veya belgenin başka bir kurumdan istenmesi veya başka bir kurumun görüşünün alınması gerekmesi durumunda 30 GÜN)

 

3

 

Öğrenci Staj Başvuruları

1- Öğrenim gördüğü okuldan gelecek yazı

2- Staj Başvuru Formu

3- Öğrenci Belgesi (Okuldan tasdikli)

 

3 GÜN

4

Hukuki Görüş Talebi

Talep yazısı ve varsa ekleri, ilgili evraklar

30 GÜN

5

 

İdari Yargı Usul Kanunu uyarınca yapılan başvurular

Avukattan;

1- Avukatlık Belgesi

2- Vekaletname

3- Başvuru Dilekçesi

 

Talebin tabi olduğu yasal süre

 

 
 
6

Emekli veya görevden ayrılan ve kadro derecesi 1,2,3 olan personelin kendisi ile birinci derece yakınlarına pasaport alabilmesi ve temdit ettirebilmesi işlemleri

 

1- Dilekçe

2- Fotoğraf

 

2 GÜN

 

7

 

Naklen tayin talebi

Dilekçe ve ekinde;

1- Kişinin halen görev yaptığı kurumu ve görevini belgeleyen evraklar

 
30 GÜN

 

 

 

 

8

 

 

 

KPSS sonucuna göre açıktan personel atanması

1- Dilekçe

2- Öğrenim belgesinin aslı yada tasdikli örneği

3- Sabıka kaydı

4- Nüfus cüzdanı örneği

5- İkametgah belgesi

6- Erkek adaylar için askerlik belgesi

7- 12 adet fotoğraf

8- Sağlık kurulu raporu

9- Kadro için istenen diğer şartların belgeleri (ehliyet, sertifika vb.)

 

 

 

 

        1-2 AY

9

Muvafakat İsteme İşlemleri

İsteyen kurumun resmi yazısı

30 GÜN

 

10

Emekli veya görevden ayrılan eski personelin hizmet belgeleri ile mevcut dosyasındaki belgelerin aslı veya fotokopi talepleri

Yazılı müracaat

 

2 GÜN

 

11

Daire ve Müessese Sivil Savunma Planı İnceleme ve onay işlemleri

İlgili Kaymakamlıktan ya da planı yapan kurumdan üst yazı ve eki onaylanacak planlar

 

7 GÜN

                          12

Deprem, Yangın ve tahliye tatbikatları talebi

Yazılı başvuru

Talebi yapanın istediği süre içinde (Diğer eğitim ve tatbikat taleplerinin karşılanma sürecine göre)

13

Temel afet Bilinci ve Halk Eğitimi talepleri

Yazılı başvuru

Talebi yapanın istediği süre içinde (Diğer eğitim ve tatbikat taleplerinin karşılanma sürecine Göre)

14

Afetler ile ilgili Afiş, Broşür ve Yayın talepleri

Talep edenin yazılı veya şahsi başvurusu

1 GÜN

 

15

 

Gönüllülük Başvurusu

1- Başvuru sahibinden alınacak dilekçe,

2- 2 Adet fotoğraf

3- Gönüllülük taahhütnamesi

4- Başvuru Formu

 

2 GÜN

 

16

Sivil Savunma Planları yapacak kurumların bilgi isteği (Klavuzluk-hassas bölge kademleri-protokol vb. konularda)

 

Yazılı başvuru

 

2 GÜN

 

17

Plan (Sivil Savunma - SHOP vb. planlar) yapacak kurumlara bilgi desteği

 

Yazılı ya da sözlü başvuru

 

2 GÜN

 

18

 

Sefer Görev Emirli araçların devri ve SGE'lerin kaybı halinde yapılacak işlemler

Başvuru sahibinden alınacak dilekçe ve eki

1- Araç ruhsat fotokopisi

2- Sefer Görev Emri

3- Nüfus cüzdanı fotokopisi

4- Noter satış sözleşmesi

5- Takip eden var ise vekaletname

 

2 GÜN

 

19

Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED) raporlarına esas olacak, İl Müdürlüğümüz raporunu hazırlamak

 

İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü ya da Çevre ve Şehircilik Bakanlığından gelecek üst yazı ve eki ÇED başvuru dosyası

 

Yazıda belirtilen süre içinde

20

Ödeme Talepleri

Fatura ve ilgili belgeler

15 GÜN
21

Afetzedelere Yardım Yapma Talebi

Yazılı ya da sözlü başvuru

2 SAAT
22

Vatandaşın afet tehdidine ilişkin müracaatı

Yazılı ya da sözlü başvuru

Dilekçenin verildiği / Haberin telefonla alındığı gün

 

23

 

Hak Sahipliği İşlemleri

* Talep ve Taahhütname Verme Süreci

Afetzede isim listelerinin İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığınca onaylanmasından sonra ilgili köy ve mahalle muhtarlıklarında çıkılan ilan süresi içerisinde;

İlgili afetzedelerin;

1- Muhtarlıkça onaylı talep ve taahhütname,

2- Mülkiyet Belgesi (tapu kaydı vs.)

3- Talep ve taahhütname verecek kişinin bir adet nüfus cüzdanının fotokopisi (önlü-arkalı).

Talep ve taahhütname verenlerin durumları Mahalli Hak Sahipliği İncelem Komisyonunca incelenerek hak sahibi kabul edilenler ve edilmeyenler İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının onayına sunulur.

 

 

60 GÜN

 

24

Hak Sahipliği İşlemleri

* Hak Sahipliğine İtiraz İşlemleri

İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığınca hak sahibi kabul edilmeyenlere hak sahibi kabul edilmedikleri tebliğ işleminden sonra 15 gün için itiraz dilekçesi verilir. İtiraz edenlerin durumları Komisyonca tekrar incelenir.

 

15 GÜN (Tebliğ işleminden sonra 15 gün içinde itiraz dilekçesi verilir.)

 

25

 

Hak Sahiplerinin Borçlandırma İşlemleri

Hak sahibi kabul edilenlere ilgili köy ve mahalle muhtarlığınca çıkılacak ilandaki süreler içerisinde ilgili bankaya giderek borçlandırma işlemlerini yapması istenir.

Bankaca;

1- Hak sahibinin nüfus cüzdanının aslı

2- Kefil (Kefil yoksa muhtar veya azalarının imzası)

3- 20 yıl vadeli açık borçlandırma senetleri imzalanması istenir.

 

60 GÜN

 
 
26

Afet Konutları Üzerinde Buluna İpoteğin Kaldırılması ve Satışında Sakınca Bulunmadığına Dair İşlemler

1- Borçlanılan bankadan alınan taşınmaz üzerinde afet konut kredi borcunun olmadığına dair "Borcu Yoktur" yazısı.

2- Şahsın ipoteğin kaldırılmasına ilişkin dilekçesi.

3- Ya da şahsın, Müdürlüğümüze borçlarını ödediği bankadan aldığı "Borçsuzluk Belgesi"ni eklediği dilekçe ile müracaat

 

Aynı Gün

 
27

Hak Sahipliği ile İlgili Her Türlü Bilgi ve Belge Talebi

Dilekçe ile müracaat

DİLEKÇENİN VERİLDİĞİ GÜN

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgeler dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanamaması bazı hizmetlerin veya yukarıda tabloda bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 
İlk Müracaat Yeri : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü  İkinci Müracaat Yeri : Bursa Valiliği
Adı               : Yalçın MUMCU           Adı             :  Halil Serdar CEVHEROĞLU
Ünvanı         : İl Müdürü                                                       Ünvanı        : Vali Yardımcısı   
Adres         : Küçükbalıklı Mh.11 Eylül Bulvarı No:197/1-2-16250   Osmangazi/BURSA  Adres   : Ahmetpaşa Mah. Fahri Korutürk Cad. Osmangazi/BURSA        
Tel                : 224 216 00 00 pbx      Tel               : 224 273 500 00
Belge Geçer : 224 216 00 09-10         Belge Geçer : 224 271 84 15     
e-posta         : bursamdr@afad.gov.tr          e-posta       : bursa@icisleri.gov.tr   
 
DİKKAT: Müdürlüğümüzce taleplerinde gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında 2009/15169 Sayılı "Kamu hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik"in 9'uncu maddesi uyarınca işlem yapılacaktır.
 
 

KURUMSAL

  • İl Müdürümüz
  • İl Müdürlüğünün Görevleri
  • Hakkımızda
  • Misyon Ve Vizyon
  • Teşkilat Şeması
  • Kurumsal Kimlik
  • Projelerimiz
  • Kamu Hizmet Standartları
  • AFAD Gönüllüsü
  • Örnek Formlar
  • Barınma ve Çizelgeler
  • KBRN

FAALİYETLERİMİZ

  • Afet Eğitim Merkezi
  • Eğitimlerimiz
  • Afetlere Hazır Ol
  • Arama Kurtarma Ekip ve Ekipmanlarımız

E-KÜTÜPHANE

  • Mevzuat
  • Afet Raporları
  • Bursa İlinin Afet-Tehlike Ve Riskleri
  • İl Planları
  • Planlar
    • Yönerge 2016
    • Plan Ve Dilekçe Örnekleri
    • Staj Yönergesi
    • Sivil Savunma
    • KBRN
  • TAMP-Bursa
  • Sözlükler
  • Afete Hazır Türkiye
    • Afete Hazırol Video ve Afişleri
    • Afete Hazır Okul
    • Afete Hazır İşyeri
    • Afete Hazır Aile
    • Afet Türleri
      • Doğal Afetler
      • İnsan Kaynaklı Afetler
      • Afete Karşı Alınacak Önlemler
        • Deprem
        • Heyelan
        • Çığ
        • Sel
        • Yangın
  • AFAD Dijital Dönüşüm
  • Son Depremler
  • Afiş ve Broşürler

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Tatbikatlar
  • Basında Bursa AFAD
  • Foto Galeri
  • Video Galeri

İLETİŞİM

  • İl Müdürlüğü İletişim
  • Bilgi Edinme
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • KURUMSAL
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Hakkımızda
    • Misyon Ve Vizyon
    • Teşkilat Şeması
    • Kurumsal Kimlik
    • Projelerimiz
    • Kamu Hizmet Standartları
    • AFAD Gönüllüsü
    • Örnek Formlar
    • Barınma ve Çizelgeler
    • KBRN
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Afet Eğitim Merkezi
    • Eğitimlerimiz
    • Afetlere Hazır Ol
    • Arama Kurtarma Ekip ve Ekipmanlarımız
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Bursa İlinin Afet-Tehlike Ve Riskleri
    • İl Planları
    • Planlar
      • Yönerge 2016
      • Plan Ve Dilekçe Örnekleri
      • Staj Yönergesi
      • Sivil Savunma
      • KBRN
    • TAMP-Bursa
    • Sözlükler
    • Afete Hazır Türkiye
      • Afete Hazırol Video ve Afişleri
      • Afete Hazır Okul
      • Afete Hazır İşyeri
      • Afete Hazır Aile
      • Afet Türleri
        • Doğal Afetler
        • İnsan Kaynaklı Afetler
        • Afete Karşı Alınacak Önlemler
          • Deprem
          • Heyelan
          • Çığ
          • Sel
          • Yangın
    • AFAD Dijital Dönüşüm
    • Son Depremler
    • Afiş ve Broşürler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Tatbikatlar
    • Basında Bursa AFAD
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube

© 2019 Bursa İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız